Klantenservice
Heb je een vraag?
Je kunt ons per email eenvoudig bereiken via [email protected]. Voor productvragen, vragen over ontwerpen en vragen over je bestelling is dit de snelste manier om een antwoord te krijgen. We proberen je mail altijd dezelfde werkdag te beantwoorden.
Suggesties?
De online shop van wall-art.nl wordt dagelijks uitgebreid en geoptimaliseerd. Toch realiseren we dat wensen kunnen verschillen en daarom horen we jouw suggesties graag als je ideeën hebt om onze shop nóg beter te maken. Stuur je mail naar [email protected] en je hoort zo snel mogelijk van ons!
Heb je een klacht?
Heb je een klacht over onze service, dan willen wij die graag horen, zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Je kunt hiervoor een mail sturen naar onze supportafdeling via [email protected]. Je ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op jouw suggestie of klacht.
Assortiment en voorraad
Het grootste deel van onze artikelen produceren wij direct na je bestelling, slechts een klein deel leveren we direct uit ons magazijn. Hierdoor ben je bij wall-art.nl altijd verzekerd van een gloednieuw product.
Levering
Iedere dag is er bij wall-art een grote groep mensen bezig om alle bestellingen te verwerken. Van klantenservice tot productie en van ontwerp tot verzending. We doen altijd ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor levering van jouw bestelling kun je uitgaan van 4 tot 6 werkdagen. Is het een XXL order (van 110 cm of groter) dan wordt het bij je afgeleverd door een vervoersbedrijf waardoor het iets langer kan duren.
Voor overige vragen en antwoorden verwijzen we je graag naar onze uitgebreide FAQ-pagina.
Foutje? Bedankt!
Iedereen maakt wel eens een foutje, ook wij. Daarom geldt: Prijswijzigingen, tekst- of drukfouten en uitverkocht voorbehouden. Zie je een overduidelijke fout op de site? Stuur ons een mail en wellicht krijg je een mooie beloning.